joi, 21 decembrie 2023

Upwork Uplook: Retrospectiva 2023


Număr +4 ani de activitate ca freelancer în cadrul comunității internaționale Upwork. 4 ani în care am avut ocazia să lucrez cu oameni deosebiți în mai multe super-proiecte!

Upwork îmi prezintă retrospectiva anului 2023, cu mesajul "We want you to feel overjoyed and chipper and relish in being part of our amazing Upwork community."  ... I really am! 

Pe scurt, 2023 arată așa:


Working on Upwork since 2019 and feeling great about it !!!

Colaborări de lungă durată am avut cu platforma internațională de artă MutualArt, cea mai vastă și actuală bază de date cu informații din lumea artei (expoziții, artiști, licitații). Aici am avut activități de data entry, verificare și colectare de rezultate ale licitaților de artă din întreaga lume.

Câteva luni am colaborat și cu Virtual Art Academy US, pentru care am scris mai multe articole tip lecții de artă.

De aproape 4 ani lucrez cu publicația de artă contemporană New Genres (USA), ca art writer și social media moderator.

Iar din aprilie 2023 lucrez cu People & Paintings Gallery NY pe post de art writer și social media moderator. Scriu materialele de conținut pentru website (secțiunile News & Blog), scriu poveștile de prezentare ale lucrărilor de artă, transformate ulterior în fișiere audio pentru proiectul de Audio guide, și de asemenea conținutul postărilor zilnice. Galeria mi-a dat posibilitatea de a mă înscrie în expoziții cu lucrări personale, dar și ocazia de a curatoria expoziții din programul galeriei. Este o colaborare foartă frumoasă și importantă pentru mine, din care mă aleg cu multe bucurii și cu apreciere pentru ceea ce pot oferi.

Așadar, 2023 mi-a adus această colaborare importantă - cu People & Paintings Gallery New York și sentimentul că ceea ce fac, fac foarte bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu